Hållplats Livet




Hållplats Livet

där ingen känner alla

och alla känner ingen.

där blommorna dör

när pensionärerna har annat för sig

och där allt kan lagas med tejp.

Jag tar nattbussen hem.

Linnea
2010-08-03 @ 19:20:07
URL: http://ordforhenne.blogspot.com

Nu har jag visst läst hela din blogg, så nu måste du skriva något mer. =) Nej, jag ville bara säga att jag tycker mycket om hur du skriver. Jag tycker om bilderna du har valt till texterna också. De passar väldigt bra. Eller är det kanske tvärtom?

Julia
2010-08-03 @ 21:43:58
URL: http://ohrling.blogspot.com

När en läste detta blogginlägg tänkte en genast på universitetsstudier och den analkande hösten som så många suktar efter. Nya människor som träder in i ens liv, kända som okända. Spännande möten, nya miljöer.

Vet du hur hösten blir för dig, Lund eller Uppsala? :)



J

Paulina
2010-08-03 @ 23:28:10
URL: http://nobleart.blogg.se/

Gud så söta ni är, vad glad jag blir!



Linnea: Jaa du, jag skriver texterna först sen letar jag efter rätt bild. Kan ta ett bra tag ibland..



Julia: Kul att du säger "en", väldigt queerpolitiskt korrekt! I höst bär det av till Lund för mig. Väldigt spännande. Vart ska du själv?

Linnea
2010-08-04 @ 12:43:40

Bra att du inte nöjer dig förrän det känns helt rätt. Fotograferar du själv också? Jag hoppas det blir många fler fina texter att njuta av under hösten. : )



Är lite nyfiken: Ingår skrivande i dina studier?

Paulina
2010-08-05 @ 09:09:10
URL: http://nobleart.blogg.se/

Det önskemålet ska jag nog kunna uppfylla!



Näe, inte direkt. Eller, uppsatsskrivande ingår såklart, men inte kreativt skrivande. Så går det när man läser beteendevetenskap!



Läste din blogg (jättebra!) men det går ju inte att kommentera?? Iaf inte om man inte har nån av profilerna som finns att välja på. Synd, för jag hade massa kommentarer på lur!

Anonym
2010-08-09 @ 22:57:30
URL: http://ohrling.blogspot.com

För min del blir det att läsa en kurs på distans och möjligen överväga att plugga upp några ämnen på Komvux... Det alternativ jag minst av allt ville. Men så kan det gå!



Spännande med Lund! Kör hårt:)

Linnea
2010-08-10 @ 07:27:39

Går det inte att kommentera hos mig? Så dumt. Jag ska titta på det. Jag har inte haft bloggen så länge så jag har nog inte fått till allting. Men kommentarer vill jag förstås gärna ha. =)

Anonym
2010-08-16 @ 23:13:41

Du är sjukt duktig! Allt du har skrivit är grymt! Men det här inlägget fastnade hos mig. Så bra! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0